נייל מגזין

שימור לקוחות במכון ציפורניים

טכנאיות ציפורניים רבות, מקדישות משאבים של זמן וכסף על מנת להגדיל את חוג הלקוחות שלהן. אני רואה את הפרסומים שלהן בכל מקום, בעיקר במדיה החברתית, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכל מקום שניתן לפרסם בו עם או בלי תשלום. כמעט כולן משקיעות בצילומים איכותיים, בהעלאת תמונות של עבודות יפהיפיות שהן מעניקות ללקוחותיהן, מלווה בתאור של התחושה הנעימה במקום, שנות נסיון, עדויות של לקוחות ועוד..

אין ספק שהרחבת חוג הלקוחות הוא חלק חשוב מאוד בתהליך בניית העסק, אבל שמירה על  הלקוחות הקיימות, הוא הבסיס שמחזיק את העסק לטווח הארוך והוא שגורם להצלחתו.

תהליך שימור הלקוחות ונאמנותן למקום, דורש בעיקר התנהלות נכונה מול הלקוחה, שמירה על שביעות רצונה, הכרת הלקוחה לעומק, מתן מענה לצרכיה האישיים, שמירה על קשר טוב, התעניינות בלקוחה ועוד..

ריכזתי עבורך את כל הדברים שאת כבר יודעת, אבל אולי לא תמיד מקפידה עליהם, בתקווה שתעייני כל יום ברשימה זו ותיישמי אותה.

השיבי לפניה של הלקוחה במהירות

גם אם את עסוקה, השיבי ללקוחה בקצרה אבל אל תשאירי אותה ללא מענה. הקפידי להיות זמינה ללקוחה שפונה אלייך מכל סיבה שהיא.

השתמשי בהכרות האישית

השתמשי בהכרות האישית שלך עם הלקוחות, כדי להבין את ההעדפות האישיות לצרכים שלהן. יידעי אותן והציעי להן טיפולים ומוצרים שיעזרו לה וישמחו אותן.

סתם לדוגמא, משהו הכי סימלי ופשוט, אם את יודעת שלקוחה מסויימת אוהבת צבע מסויים, או מחפשת צבע מסויים ולא מוצאת, עשי לה הפתעה ובעזרת הספקים שלך מצאי לה את הצבע הנכסף… והפתיעי אותה. היא לא תשכח לך את המחווה הזו ותעריך אותך מאוד.

שימור לקוחות לטיפולי ציפורניים

מוצרים ושרותים באיכות גבוהה

ספקי שירותים ומוצרים מקצועיים באיכות גבוהה. חשוב שהלקוחה תהיי מרוצה לאחר כל טיפול במכון. עמדי בציפיות של הלקוחות שלך באופן עיקבי בלי עליות ומורדות. גם אם את לא תמיד נמצאת ביום הכי טוב שלך, הלקוחה לא צריכה להרגיש את זה.

אם את מעסיקה עובדים במכון, אמני את הצוות שלך להיות מקצועי, בעל ידע, אמפתי, קשוב ובעל יכולת להעניק ללקוחה פתרונות ושרות ברמה גבוהה.

ציפורניים מטופחות

שמרי ע קשר רציף עם הלקוחות שלך

השתמשי בערוצים שונים כמו מייל, מדיה חברתית, ניוזלטר, בלוג, כדי לשמור על מערכת יחסים ועל קשר רציף עם הלקוחות שלך ולהשאר כל הזמן בתודעה שלהן. הראי את הפעילות שלך, סקרני אותן, שתפי טיפים, עצות ומידע רלוונטי, כך שהן ירצו בכל יום לראות מה קורה אצלך.

זמינות וגמישות

אפשרי ללקוחה להזמין תור בקלות. זוהי נקודה חשובה מאוד מאוד. עדכני את הלקוחות שלך על סדר העבודה הקבוע שלך כולל ימים ושעות עבודה קבועות וידועות מראש.

שיתוף מידע

עני על שאלות של הלקוחות המתעניינות במוצר או בטיפול מסויים, תני ללקוחות שלך הסבר ברור, שקוף, אמין ומקצועי בכל שאלה שיפנו אלייך. כך תוכלי להפגין את הידע הרב שיש לך בתחום ותהפכי להיות היועצת האישית, המועדפת והאמינה ביותר בעיני לקוחותייך, בכל מה שקשור לתחום טיפולך.

ציפורניים בצבע תכלת

ישנן עוד נקודות שכדאי להזכיר אותן בעניין של שימור לקוחות.

אם גם את כמוני, צברת ידע, או שיש לך רעיון שמעניין, מועיל וחשוב לטכנאיות ציפורניים, בואי להשמיע את קולך. נפרסם את דברייך בנייל מגזין בחינם ונעניק לך קרדיט מלא. הרשמי לאתר ושילחי לי הודעה.

אילנה זהבי, מייסדת ענף הציפורניים בישראל 1976

סרטוני הדרכה מהרשת:

איך לשמר לקוחות לטיפולי ציפורניים